Váš košík je prázdny!
Zobraziť košík Pokladňa
: Košík medzisúčet: 0.00

- NEUSTÁLE PRINÁŠAME NOVÉ KOLEKCIE A DOPĹŇAME NOVÝ TOVAR -

Sledujte nás

Ako nakúpiť tovar z eshopu SugarbirdKošice.sk

Nakupovanie na stránke SugarbirdKošice.sk je rýchle a pohodlné.

– Zvoľte kategóriu a produkt o ktorý by ste mali záujem.
– Vyberte farbu, správnu veľkosť a vložte produkt do košíka. Následne môžete pokračovať v prezeraní ostatných produktov, alebo zrealizovať objednávku.
– Objednať tovar môžete bez registrácie, ak však plánujete nakupovať naše produkty pravidelne, odporúčame vytvoriť konto a využiť objemové zľavy.
– Môžete sa rozhodnúť, či si pre tovar prídete osobne, alebo využijete jeden z dostupných spôsobov doručenia tovaru.
– Následne zvoľte Vami preferovaný spôsob platby.
– Vypíšte Vaše kontaktné údaje (ak Ste registrovaný zákazník, údaje budú automaticky predvýplnené).
– Odoslaním objednávky súhlasíte s obchodnými podmienkami našej spoločnosti a akceptujete povinnosť platby.
– Čoskoro dostanete emailové potvrdenie objednávky.

887 total views, 3 views today

Môžem z košíka určité položky odstrániť?

Áno. Z nákupného košíka môžete vymazať akékoľvek položky, pokiaľ ešte objednávka nebola odoslaná.

888 total views, 4 views today

Sú ceny na stránke rovnaké ako v kamennej predajni Sugarbird v OC Aupark Košice?

Áno, ak však zistíte rozdiel medzi cenou zobrazenou na webovej stránke a cenou na visačke oblečenia, za správnu sa považuje suma uvedená na doklade o zaplatení (faktúre).

889 total views, 5 views today

Ako sa môžem uistiť, že môj nákup prebehol úspešne?

Hneď po odoslaní objednávky dostanete e-mail s potvrdením. Ak Ste e-mail nedostali, prosím kontaktujte nás.

890 total views, 6 views today

Je možné tovar objednať zo zahraničia?

Áno, po uhradení predfaktúry, ktorú Vám vystavíme a pošleme emailom po prijatí objednávky. Tovar odošleme ihneď, po pripísaní peňažných prostriedkov na náš účet. Z Českej republiky a Maďarska je možné objednať tovar aj na dobierku.

891 total views, 7 views today

Kedy mi bude tovar doručený?

Objednávky, prijaté pred 13:00 hod v pracovných dňoch, expedujeme ešte v ten deň. Doručené Vám budú nasledujúci deň, maximálne o 2 pracovné dni do ČR a HU. Objednávky, platené bankovým prevodom, odosielame až po pripísaní peňažných prostriedkov na náš účet. Objednávky prijaté v piatok po 13:00 hod Vám budú expedované v pondelok. Pri osobnom odbere v predajni Sugarbird a platbe v hotovosti, bude tovar rezervovaný max 2 dni. Ak sa nemôžete dostaviť do 2 dní, prosím zvoľte platbu prevodom a vystavíme Vám predfaktúru. Ak by sa náhodou tovar objednaný vypredal, budeme Vás telefonicky, alebo emailom informovať o dostupnosti / vybavení objednávky.

892 total views, 8 views today

Ako často dopĺňate nové produkty na stránke?

Tovar dopĺňame pravidelne každý týždeň. V prípade, ak máte záujem o inú veľkosť, ako je uvedená na stránke, prosím kontaktujte náš zákaznícky servis. Tovar sa Vám pokúsime zohnať.

893 total views, 9 views today

Môžem svoju objednávku zrušiť?

Pokiaľ objednávka ešte nebola odoslaná, prosím kontaktujte náš zákaznícky servis a objednávku stornujeme. Ak už tovar máte doma a nesedí Vám, nepoškodený a nenosený tovar môžete do 14 dní vrátiť. Tovar s faktúrou / dokladom o zakúpení, spolu s číslom Vášho účtu prosím pošlite na adresu Powersat s.r.o., Stará spišská cesta 20/A, 040 01 Košice. Ak ste zákazník mimo SR, prosím uveďte svoj IBAN, SWIFT a adresu Vašej banky. Po prekontrolovaní tovaru, objednávku stornujeme a peniaze Vám pošleme na účet. Pozor, tovar ktorý nám pošlete na dobierku neprevezmeme.

894 total views, 10 views today

Kedy mi budú vrátené peniaze po zrušení objednávky?

Predávajúci je povinný prevziať tovar a vrátiť spotrebiteľovi, najneskôr v lehote 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy, cenu zaplatenú za tovar vrátane nákladov, ktoré spotrebiteľ vynaložil v súvislosti s objednaním tovaru alebo služby.

895 total views, 11 views today

Ako mám postupovať, ak mi bol doručený chybný tovar?

Pri reklamácii sa prosím riaďte reklamačným poriadkom, prípadne kontaktujte náš zákaznícky servis.

896 total views, 12 views today

Môžem doručený tovar vymeniť?

Samozrejme. Tovar môžete vymeniť buď v našej predajni v OC Aupark Košice, alebo prostredníctvom webovej stránky vytvorením novej objednávky. Prosím do objednávky uveďte poznámku, že sa jedná o výmenu tovaru a číslo faktúry / dokladu o zakúpení. Tovar s faktúrou / dokladom o zakúpení prosím pošlite na adresu Powersat s.r.o., Stará spišská cesta 20/A, 040 01 Košice. Po prekontrolovaní tovaru, pôvodnú objednávku stornujeme a odošleme Vám nový tovar. Pozor, tovar ktorý nám pošlete na dobierku neprevezmeme.

897 total views, 13 views today

886 total views, 2 views today